Ilahem 2 ay once antibiyotik kullandim cox kotu soguk alginligim icin.10 gun olce iyileamediyim icin yine kullandim simdi de disim apses yapis atibiyotik lazim.bu kadar cok atibiyotik hamilelikde zararli ola bilirmi?20 haftalik hamileyim
Manolya_mom Ilahem Ben kullanıyorum şuan dişim apse yaptığı için 5 günüm dolunca birakicam doktor verdi adı:klamoks
Manolya_mom Ilahem Bende 20 haftaya yarın giricem. Zararlı olmaz dedi doktor ama sen daha önce de kullanmissin. Doktora sor öyle iç ya da birkaç tane tek iç bir gün tek onun dışında içme bence
_almirasmom Ilahem ıdrar yolu enfeksiyon um ıcın kullanuyorum bende sorun olmaz dedı doktorum antibiyotiğin
yeninesilannee Ilahem Benim de boğazım iltihaplanmış antibiyotiksiz geçmez dedi. Agunentin verdi bebeğe bir zararı yok dedi.
gygy1234 Ilahem çok geçmiş olsun bi parol iç o idare eder bide tuzlu gargara benim eşim askeri personel bende evde tekim bacım uyku girmiyor gözüme çokta kaşıntım var 🥺 uyuz oldum galiba
Ilahem Manolya_mom benim 2.hamileyim 1.de boyle olmusdum antibiyotik iyne kullandim kecdi.ama 2 ayda cok fazla atibiyotik kullandim acaba bi daha kullanirsan bebeye bi sey olurmu.o yuzden cok korkuyorum ama acidanda duramiyorum
Manolya_mom Ilahem Uyumaya çalış ya çok iyi anlıyorum ama parol fln da çok içme. Bebek için katlan ağrıya sabaha az kaldı zaten 7-8 gibi hastaneye gitmeden de arayıp sorsan numara varsa öyle hemen içersin
Ilahem Manolya_mom o kadar canim aciyoki kafama kafama vurmak istiyorum.sanki yanagimi bi seyler yiyo icden icden.sabah keski tez gelsede sorsam.bu gunde pazar doktor acarmi acsada biraz gec acar bence