Cantanem44 Kızlar 13 haftalık hamileyim ama aşırı iştahsızım bugün mesela sabah kahvaltı yaptım ama midem bulandı şimdi yarım kase çorba içtim o kadar hiç iştahım Yok kilo almayı bırak vermişim başım çatlıyor midem bulanıyor (her zaman olmuyor ikiside) çok moralim bozuk neyle beslenecek hiçbir fikrim yok aynı durumu yaşayan var mı benim gibi iştahsız olan önerebileceğiniz neler var😂bu arada decavit kullanıyorum
Derya341986 Cantanem44 cnm hiç korkma belli haftadan sonra çok açılıyo senin haftandayken bana böyle diyolardı saçma geliyofu bana şimdi de doymuyosun 😀
TugbaKnalada Cantanem44 son haftalar da canavarlaşıyor insan 😄😄 şuan yararlı şeyleri yiyin sonra istememe ihtimaliniz yok zaten
Afrikaharitasi İştahsızlık zamanla geçiyor ve son zamanlarda iştahın çok açılıyor. Başta ne kadar az kilo alırsan o kadar iyi
HalisEbruoban Anim ben 10 haftalik hamileyim yedigim gibi cikariyorum su bile icemiyorum bide 7 aylik bebegim var emziriyorum ne uapacagimi bilmiyorum
Cantanem44 Kızlar teşekkür ederim hepimize yorumlarınız için doktor günde en az 2 litre su dedi ben 2 3 bardak su o da zorla hiç aklıma yemek gelmiyor çalışıyorum bugün evdeyim yarın işe gideceğim başım çatlıyor hiç birşey e aşermiyorum istek 0
[silindi] Bende aynı şekilde aşırı iştahsızım canım hiçbirşey istemiyor. Özellikle akşam yemeklerinden sonra inanılmaz şişkinlik oluyor avuç içi kadar yememe rağmen sanki bütün sofrayı yemişim gibi hissediyorum🤦🏼♀️Bide reflü çıktı sürekli boğazımda birşet takılmış gibi o da içimi kaldırıyor😕 inşallah dedikleriniz gibi geçicidir😕
Cantanem44 Zorlada olsa yemek gerekiyormuş yok yok yok neyle besleniyor hiç bilmiyorum bu haftalardan sonra annenin yendiğinden içtiğinden alıyormuş vitamini ben ne yiyorum ki bebeğim de alsın suyu bile içmekten acizim😂😂😂
Kumral60 Bende oyleyim ve napcam bilemiyorum birde 21 haftaligim midem kazansi dahi canim istemiyor birsey su bile zorla mide bulantin gecer yersin dediler hala tik yok oysa ben cok istahliydim suan eski halimden eser yok🤗🤗