ilkanneyim06 Kızlar benim5. Ayım bitmek üzere ama son 3 aydır idrar ve akıntımda yoğun koku var yani nasıl desem böyle regl gibi kokuyo baya rahatsız edici sizdede var mı bu
teacherozlem ilkanneyim06 enfeksiyon olabilir ya da mantar doktorunuza mutlaka söyleyin gerekirse test ister ilaç verir