Papatya0707 Epidural normal doğum yapanlar nasıl öncesi acısı sancısı ilk hamileliğim kararsızım sezeryan mı prenses mi diye doğum anı hiç mi bişey hissedilmiyor anlatın ne olur🥺
egeninincisii Papatya0707 Doğum anı hiç bir şey hissetmedim ve epidural alır almaz sancım kesildi 🥰 şu an hamileyim, yine epidural normal doğum istiyorum. Sonrasında hiç bir sorun yaşamadım.
Muge_K egeninincisii benimde ilk doğumum olucak. Epiduralli normal doğum düşünüyorum. Epiduralli vururken canınız yandı mi ? Birde ikinmada zorlandınız mi ? Sonrasında bel agrisi oldu mu ?
egeninincisii Papatya0707 8 cm olana kadar sancımı çektim, benim amacım doğumu hissetmemekti. Epidurali erken verdiklerinde doğum gecikiyormuş sanırım. Dayanılmaz bi sancım yoktu 8 cm olana kadar. Epidural aldıktan 2-3 dakika sonra sancım kesildi.
egeninincisii Muge_K Epidurali vururken yatakta oturdum, eğilmemi istediler kambur şekilde. Normal seviye bi acıydı. Yani normal bi iğne olur gibi. Ikınma hissim vardı çünkü bebeğin baskısı net hissediliyordu. Sonrasında bel ağrısı yaşamadım🤗
egeninincisii Papatya0707 Ben pek sıkıntı çekmedim. Açılmam da çok hızlı oldu. Hastaneye gittiğimde açılmam 2 cm di. 2 saat içinde 8 cm oldu.