Aleynaerayy22 30 haftalığız bebişimle karnımın sağ altında sancı var akşamdan beri halada agriyor kalkarken vs uzanırken randevu aldım pazartesiye doktora gidicem sizce normal mi bu haftada ?
teacherozlem Aleynaerayy22 normal bende de var ama doktora git mutlaka tek taraflı sancı asla bebekle ilgili değildir demişti doktor bence enfeksiyon vardır bu söyledikleriniz bana öyle düşündürdü benim de şu an gaz sancısı gibi bir sancı var ara ara saplanıyor alt karnıma haftamız aynı 30+4 günlüğüm ben de bir de benim kalça kemiklerim vajina kemiğim çok ağrıyor artık sanırım çatı genişliyor
ada22 Aleynaerayy22 ben de 31 haftaya girdim, aynen sizin dediğiniz gibi sol kasığımda yorulunca ağrı yapıyor. Doktora gittiğimde çok önemsemedi, çok kilo alma, hergün yürümeye çalış dedi. İçinizi çok sıkmayın, doktora gidince de rahatlarsınız inşallah 😊
denizasigi Aleynaerayy22 magnezyum takviyesi de alabilirsiniz.. rahatlatabilir sancıları. ve her gün bir tane de olsa sade maden suyu için
33aysel33 Bende 28 haftalığım şuan bende öyleyim anlayamadım benim de ilk bilmiyorum da birden ağrı saplaniyor
Aleynaerayy22 33aysel33 bende korktum eşimde pazartesiye randevu aldırdı gidicez bakalım belki sancım vardır anlamıyoruz ki
Aleynaerayy22 33aysel33 Kiminin fark etmediği sancıları çıkıyor mesela erkenden önlemini alırsın en azından bebeğim surekli hareket halinde diye suan paniklemiyorum 🤦♀️
Aleynaerayy22 teacherozlem olabilir canım sende mutlaka ihmal etme görünmeyi gaz sancısı da olsa 🥺 enfeksiyon dediğin gibi belki olabilir nst ye sokarmi acaba her ihtimale karşı çünkü karnımda sert oluyor bebek toplanıyor bi yerde sık sık dicem