FeriDee kadın doğum kısmına gidip özel olarak detaylı ultrason istiyorum derseniz sizi doktora yönlendiriyor doktora söyleyin ufak bir kağıt veriyor o kağıtla danışmaya gidip 122 lira ücret ödersiniz o gün içinde ultrasona alıyor.. ben yaptıralı 3 ay falan oldu 122 idi ücreti.. belki değişmiş olabilir yanlış bilgi wermeyim.. bide saat 9da gittim kayıt bekleme falan derken 12de isim bitti.. sabahtan gelmeni tavsiye ederim.. öğleden sonra çok aşırı kalabalık olur