34+3 gebelikten merhaba kızlar,
Benim göğsümden 20li haftalardan beri çoğu gece kıyafetimi ıslatıp iz bırakacak şekilde sıvı geliyor. Hala devam etmekte. Acaba bu iyiye mi işaret? Sütüm olacak mı? Yoksa kolostrum boşa gittiği için üzülmeli miyim? Bilgisi olan var mı