Zynanc Merhaba güzel anneler aramızda 9 kasımda doğuracak olanlar varmi çarşamba günü 37+3 olucaz sabah 9.30 ameliyata alacaklar erken doğum riskim vardı çok şükür bu haftalara kadar geldik ama son günler geçmiyor gibi 😄
Gamze_Krzl Zynanc 37+1 olduk ama henüz tarihimiz belli değil pazartesi kontrolümüz var sezeryan için gün verilecek benimde erken doğum riskim vardı ama çok şükür bu günleri gördük sorun olmazsa 39.haftadan önce almayı düşünmüyo doktorumuz inşallah sağlıkla alırız kucaklarimiza 🤗😊
Ebrar68 Zynanc rabbim sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin cnm ❤️ ben senden bir gün sonra doğum yapacam 10 Kasım’da inşallah
Zynanc Gamze_Krzl maşallah insllah tam zamanında sağlıkla kucağınıza alirsiniz benim malesef eski sezeryanli olduğum için daha fazla bekletemeyiz dedi