Neslhnnn kizlar bu hastanede doğum yapan varmı dogumuma az kaldı ve iyi şeyler okumuyorum pek bu hastane hakkında özellikle ebeler iyi değil diyolar siz yaptiysaniz nasıldı lütfen iyi şeyler söyleyin :(