Kızlar kusura bakmayın gece gece böyle bir post açtım 🤦🏼♀️
Ben banyoyu yıkayım dedim duvarlardan beri yıkayım uzun zamandır silmiyorum dedim nerden dedim nerden yıkadım bizim banyoda şohben var şohbenin kablosunu prizin üstünden yer açmışlar yani priz açık diyebilirim üst kısmından kablo sokmuşlar bnde yıkayınca su sıçradı fark ettim ama bişey olmaz diyorlar diye önemsemedim fazla neyse 1 saat oluyor ben yıkayalı şimdi prizden ses gelmeye başladı yarım saat önce başladı ben ordan geldiğini anladım şarteli indirdim direk su sıçraması bir şeye sebeb olur mu acaba ses gelmesi normal mi aşırı korkarım böyle şeylerden ya 😵💫🤦🏼♀️🤦🏼♀️