Burcu1997 Bebeğimin hareketlerini pıt pıt olarak hafif hissediyordum ama bu aralar hissetmez oldum yatınca üstelik çikolata da yiyorum sola yatıyorum neden acaba
Aleynaerayy22 Burcu1997 o haftalarda normal benimde öyleydi bi hareket hissediyordum bi hissetmiyordum 😂
Yagmurrr98 Burcu1997 Bizde 25 haftalığız bir saat hareket etmeyince tribe giriyorum hemen oturup hareket etmesini bekliyorumm,🥲
Buse-ozdmr Burcu1997 korkma canım o haftalarda benimde öyleydi hatta 4 gün hiç hissetmedim doktora baktırdım hiç bişe yoktu cok normal daha cok kucuk demişti suan 25 teyim hergün kıpır kıpırrr😄
Aleynaerayy22 Burcu1997 üzülme canım küçük daha zamanla çok hissedeceksin mesela o haftalarda daha hissetmeyenler bile var o yönden düşün motive ol 😚 çok şüpheli kalıyorsan bisey olur diye doktora görün o zaman
Udu Burcu1997 benimde gecen hafta öyleydi nerdeyse hastaneye gidicektim, bu hafta daha duzenli hareketleri bi hafta daha dişinizi sıkın