mertveannesi2211 Motherbabys bende 38+0 oldum ama ilk gebelik olduğu için beklicez doğum şekli de belli değil daha sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Nurefsanclk @"Mother baby’s Benimde 12 ksım oglum a kavusmak tarihim saglıkla gelsinler insallah tabi biraz korku biraz heyecan var