songulegehan 2 doz akciğer gelişimi için iğne oldum kalçadan bebeğim için 29+3 haftalık gebeyim kolestaz nedeni ile yatış yapılmıştı bu iğneden yaptıran varmı
Asel-ahsen songulegehan bana da yaptılar 24 saatte bir vurulan ciğer geliştirici iğne.. ikincisi vurulunca zaten bı kaç saat sonra zaten doğum gerçekleşmişti.. çok bekleyemedik..
ZeynepNilDuran songulegehan merhaba bende 29+5 teyim. dün ve bugün bana celestone yapıldı. Erken doğum riskim var rahim uzunluğunun kısalması nedeniyle. Gebelik şekerim de var. Kontrol altında. Biraz şekeri yükseltebilir dedi.
Denizpyraz Asel-ahsen bende tam bir ay önce kolestaz sebebi ile yatış yaptim 5 gün. Banada 24 saat arayla iki kez ciger geliştirici vurdular. Geçmiş olsun canım.
songulegehan Kaç haftalıktin şuan kaçsın bana bir de dün gece acil sezeryanla bebek alinabilir dediler sonra normal servise aldılar ama kaşıntılar geçmedi hâlâ
Denizpyraz songulegehan 33 haftaliktim hastaneye yattığımda. Suan 37 oldum. Kasintilar hemen geçmez canim ilac tedavisine başlamaları gerekir geçmesi için. Hangi il hangi hastanedesin
songulegehan Denizpyraz ilaç da başladılar şuan Ankara Bilkent şehir hastanesinde yatıyorum dun saat 16.00dan beri yatistayim kolestaz değeri 38 miş
Denizpyraz songulegehan bende o hastanede yattim canim. Ilacla değerini düşürmeye çalışırlar. Doğuma almıyorlar merak etme.
Asel-ahsen songulegehan bende o hastane de yaptım. Çok iyi ilgilendiler. Sadece erkek doktor vardı kolu dövmeli genç o bı azarladı beni. Tabi bende ona bağırdım laf saydırdım. 1 dakika sonra geldi daha mülayim daha iyimser falan konuştu. onun dışında hepsi çok iyiydiler.
Denizpyraz Asel-ahsen iyiyim canim kaşıntım vs kalmadi artik 37 olduğum için ufak tefek ağrılarım kasilmalarim var dogum yaklaştığı için. Kolestaz ile ilgili bir sorunum yok ama. Bende yarın geleceğim o hastaneye kontrole.
_fatmanur0 Ankara şehir hastanesinde sürekli erken gebelik diyerek hamile anneleri endişelendiriyorlar. Ben bide Hacettepe Üniversitesi hastanesine gitmenizi tavsiye ederim
songulegehan _fatmanur0 Bilmiyorum kaşıntıdan duramıyorum zaten sinir stres cabası artık birşey de söylemiyorlar
Asel-ahsen songulegehan evet 3o cm 8oo Gr ağırlığın da doğdu hamdolsun yanım da şuan 1 hafta oldu eve gelişimiz 🥰
_fatmanur0 songulegehan hiç endişelenme olabildiğince rahat ve sakin kalmaya çalış stres yapma. Aynı şeyleri biz yengem de yaşamıştık tam haftasında doğum yaptı. Bizi korkutan da Ankara şehir hastanesiydi