Anonim7221 diyarbakır kadın doğumda erken doğum yapan birisi olarak sizi uyarıyorum kaçın sakın adımınızı atmayın ben 5 aylık erken doğum ile oğlumu kaybettim doğumum normal oldu ancak plesenta düşmediği için beni canlı canlı kesip kürtaj yaptılar daha bir de üzerine sabah 2 kez daha anestesisiz kürtaja girdim, temizlik sıfır Hijyen sıfır insan muamelesi görmek sıfır eğer ki maddi durumunuz var ise asla devlette doğum yapmayın ben doktorum şehir dışında olduğu için mecbur kaldım suyum gelmişti sizi uyarmak istedim