Yuksek benim iki tüpümde kapaliydi artik öyle bir hale gelmiş ki yapışmış ameliyat oldum doktorum ameliyat aninda karar vericem acabilirsem acicam acamazsam almak zorundaym dedi ve aldı iki tüpümude çünkü tüp bebeğe başlamak istiyorduk ve kapalı tüplerden sızan sıvı bebeğe zarar verebilir riske atamam dedi doktorum çok şükür şimdi 26 haftalik hamileyim