Prensesmelek baktım hiçte yazmıyor sebepleri. Sadece aşırı tüketiminden kaçınılmalı yazıyor. ( Her besin maddesinin asirisindan kaçınmak gerektiği gibi) Gidip bir tane 50 kilo balkabağını tek başına yemeyeceğine göre sıkıntı olmaz değil mi:) her okuduğumuza da inanmamak lazım :) aksine faydalıdır tüketilmelidir diyor