Merveclnk Bebeğiniz aklınıza her geldiğinde kalbiniz pirpir ediyor mu ben aşırı heyecanlanıyorum ya nolacak, yüzü nasıl acaba saçları ne renk olacak kime benzeyecek kafamda bir sürü sorular heyecanla bekliyorum bebeğimi. Sizde durumlar nasıl?
Dmrbs18 Merveclnk bende çok merak ediyorum kontrol günleri gelmiyor zaman geçmiyor gibi 😅😅sonra dua ediyorum içerde iyidir inşallah diye 😅
1Gunes Merveclnk 23+2 olduk oturunca konuşuyoruz bi an önce doğsun istiyorum ayaklarını hep göbeğimde hissediyorum özellikle geceleri uyurken çok garip ama çok güzel bir duygu seviyorum dokunuyorum ultrasonda babasına benzediğini gördüm bu gittiğimde elleri ile yüzünü kapatmıştı 🤣
mavisinprensesi20 Merveclnk ayy bende öyleyim bana kalsa hergün ultrasona bağlı kalıp her hareketini izlicem de işte😍 2 güne bir kıyafetlerine bakıyorum her ultrasona 3 haftada gel diyorsa ben 2 hafta anca dayanabiliyorum😂😂 benim kızımda 12+1 cinsiyetini gösterdi yüzünüzde hep gösterdi 2 defa gülerken yakaladık minnosumu sağlıkla gelsinler inşAllah 🙏
Merveclnk HayriyeHnm ben de kalbim güm güm merakla bekliyorum kokusu nasil acaba kurban olduklarım sağlıklı olsunlar inşallah 🤲☺️
Merveclnk HayriyeHnm 25+2 ilk bebisim Bi de biraz geç anne olacağım senelerin bekleyişi olmadığından değil de geç kismet oldu o yüzden değişik hissediyorum siz kaç haftaliksiniz ☺️
HayriyeHnm Dmrbs18 yaaa benimde daha bir ay var kontorole ya nasıl geçecek o zamana kadar haber alamayacağim çok değişik geliyor🥺
Merveclnk Dmrbs18 evet ben de öyle bugün gün sayiyordum ne zaman gidicem diye mesela 3 hafta sonra gel diyor doktor dayanamayıp 2 3 gün erken gidiyorum kapıda bir heyecan yapıyorum ki aman 😅
HayriyeHnm Merveclnk yarın 13 hafta olacağız bizde kuzum henüz cinisyetini bile bilmiyorum benimde ilk gebelik 🙈
Merveclnk HayriyeHnm ya poncik göstermiyor mu kendini benim kizcem hemen 12 haftada belli etti cinsiyetini her gittiğimde detayliya kadar kız dedi doktor detaylida net belli oldu yüzünü göstermedi zaten tam sırtı dönük duruyor plasenta da kafasını kapatıyor göremedim yarım bir yüzü var duvar kağıdı arada aşka gelip öpüp kokluyorum ekranı 😅😅
Merveclnk 1Gunes valla nasil anlıyorsunuz ben benim bebisimin poposu nerde ayakları nerde anlayamıyorum 1 hafta önce hep asagidaydi zaten kontrolde de makat geliş dedi doktor şuan döndü mü noldu anlayamıyorum sadece eskiye oranla yukarıda daha çok hissediyorum sanki bu aralar benim de minnoş göründüğü kadarıyla bNa benziyordu sanki çok güzel duygu Rabbime şükürler olsun bekleyen kişiler de bir an önce güzel haberler alsn inşallah 🤲☺️
1Gunes Merveclnk benimde bebeğim yeni yukarı çıkmaya başladı yatarken göbeğimde bisey batıyor gibi sürekli öyle ultrasonda da gördük hep sol tarafta ve ayaklar göbekte 🤣 yer değişince anlıyorum kayıyor balık gibi bende yeni hissetmeye başladım 😀
Cubukmakarna Hala uykusu düzene girmeyen 2 yaşındaki kızım aklıma geliyor🤣🤣 inşallah uykucu olur 2. :)
Merveclnk Cubukmakarna hahaha ya onu da merak ediyorum mesela uykucu mu acaba yoksa sizin kizceniz gbi uykusu düzensiz mi olacak Valla babasıyla bana benzerse uyanmaz asla çok seviyoruz uykuyu 😅
Merveclnk 1Gunes valla ben hiç anlamıyorum kaydığını sadece göbeğimin sol tarafında çok oynuyor onu anlıyorum bir de çok vajina taraflarına vuruyor anla anlayabilirsen 😅😅
1Gunes Merveclnk benim ki hep yukarıda yer değiştirirken de göbeğime değerek gidiyor 😀 ya çok güzel sağlıkla doğsunlar artık 🤲 sabırsızlanıyorum ben 🙈😍
Merveclnk mavisinprensesi20 ya maşallah inşallah benim kizcemde bir dahaki gittiğimde o minnos yüzünü gösterir merak ediyorum yavrumu ben de farklı sayılmam her sağlık ocağına çıktığımda kalp atışlarını dinliyorum hemşireler alıştı artık bana 😅
Zeynep_Asellll mavisinprensesi20 Benim kızım hep somurtkan ve sinirli😅 Hıçkırık tutunca tekme çifte atıyor🤣