Glcnkk ben dış gebelikten dolayı gittim tüpüm yırtılmıstı ve iç kanama oldu once bayan bı doktor baktı adını hatırlamıyorum masa da kalırım dıye korktu. dr selım bey dı galıba o amelıyat ettı. Ameliyat sonrası dıkıslerı gostermeye gıttıgımde 3 dıkısın var ıyısın ıyı dedı dıkıslerıme bakmadan halbu kı 10 dıkısım vardı. Anlatsam bıtmez ama sizi de etkılemek istemem açıkcası tercıh meselesı sonucta