Canım benim Rabbim sana Sağlıklı evladısınız kucağına almayı nasip etsin imtihan etmesin 30+3 ken doktora az hareket ediyor diye gittim hatta hiç YÖK denecek kadar azdı gelişim geriliği çıktı 1 hafta içinde de kalbi durmuş 😔 ne olur ihmal etme çok zor imtihan çünkü 7 ay karnın da taşı besle sancısını çek Doğur ama bir defa kucağına alama içim hep buruk bir yanım eksik hep mezarına gitmek orada saatlerce kalmak istiyorum 😔