esraceylan3 Osmangazi Aritmi hastanesi doktor olarak değil fakat hastane olarak sizce nasıl giden var mı? Doktor olarak özel kliniğe gidiyorum Osmangazi ilede anlaşması var hastane olarak memnun kalan var mı ?
Eyluladam15 esraceylan3 ben Osmangazi mutlu beye gidiyorum çokta memnunum bı iki kerede yattım doğum bölümünde serum falan takıldı güler yüzlüydu hepsi ben memnunum yani