Rmysbyzt
ya benim de oluyor hala da devam ediyor su gibi akıntı ve sarımtırak. Doktor antibiyotik verdi fitil verdi enfeksiyon olabilir dedi kullandım yine geliyor geçmedi. Şeker yüklemesi yapalım gebelik şekeri olabilr dedi ya bakalım şuan 26+4 üm. Senin de enfeksiyon olabilir mi acaba kuzum ?