Meltemdogant Arkadaşlar merhaba 22 haftalık olduk biz detaylı ultrasonda 1 böbrekte hafif genişleme olduğunu söyledi doktorumuz, bu durumu yaşayan var mı aranızda, doğuma kadar düzelebilirmiş genellikle erkek bebeklerde görülürmüş
Annebebek___ Meltemdogant ayrintilida bana da öyle söyledi doktor ama bir sonraki kontrole gittiğimde herhangi bir sorun yok dedi
EbruMirac Meltemdogant bizde de vardı doğduktan sonra düzenli olarak takip edildi. Şuan 2 yaşında normale döndü. Genelde erkeklerde olup sonradan geçiyormuş.
Busracnbr Meltemdogant Oğlum da vardı çok azcık doktorum doğumdan sonra geçer demişti ve doğumdan sonra baktıklarında duzelmisti.
Hmeren10 Benim oğlumdada vardı doktor bol su içersen doğmadan bile geçer demişti. Ben bol su içtim ve geçmişti çok şükür.