İkinciye hamileyim doğuma az kaldı ilk sezeryan ikincide öyle olcak ameliyattanken bağlatmayı düşünüyorum çevrem de iyi düşün diyor iki çoçuğum erkek üçünçü kız olur fln diye ama ben üçüncüyü istemiyorum zaten çok zor çoçuk yetiştirmek kız erkek de farketmez şu zaman da bence.. benim gibi düşünen anneler var mı merak ettim ?