Tubayo dile getirmiyorlar belki ama kadın yaşı üremede en büyük etken.. ya bu arada bu söylememe kısmı bana tuhaf geliyor, bizi en başta sürekli gelecek sorulardan kaçınmak için biraz öyle herkese anlatmadık ama işte bir partiye katıldığımızda içki içmediğimi gören sorarsa da söyledik açıkçası.. hani ‘tüp’ kısmını gizleme gereği duymadık. Benim tedavim keyifli geçti.. böyle saklayarak ederek zaten ağır olan yükü iyice ağırlaştırıp bir de zaten hormonları ve onların yarattığı buhranlar ile mücadele eden kadının üstğne yığmak bana büyük haksızlık geliyor.. öyle de ! Neden yani eşiniz istemedi, tamam çocuk fikri evlilikte iki kişinin karar vereceği bir durumdur, ama çocuk asla istemiyorum diyen bir erkek veya kadın bunu bu yola girmeden ifade eder zaten aksi durum bana kandırmak gibi geliyor. Bir arkadaşım benzer süreçlerde, yaşı 42, eşi çocuk istemiyor, kız hamile kaldı ama muhtemelen genetik sıkıntılar var, bir kalp durması bir de kimyasal gebelikle sonuçlandı. Doktor tüp bebek dedi ama adamın spermleri kıymete bindi durduk yere.. istemiyor. Bu gerçekten sıkıntılı bir süreç dedim çok acil karar verme zamanı ama boşanıcam diyor kız. Çoks rvseler de boşanıcam diyor çünkü çocuk istiyor. Hadi siz çok şükür bu denli majör bir sıkıntı yaşamasanız da bir yandan bu kadar zor süreci atlatıp öyle keyifli bir sürece başlamışken, en dikkatli olunacak zamanalrda yalnızlık.. bana çok kırıcı geliyor. Elbette ki atlatılacak, elbette ki her şey düzelecek, minik bir bebek muhtemelen bir çok şeye deva ama bunları yaşamadan güzellikle, keyifle, paylaşa paylaşa geçirilse şu hamilelik süreci.. arkadaşım ile de çok kızdık bu devlet maalesef evli kadına (yasal olarak en azından) yumurta dondurtmuyor diye :// gerçekten keyifli bir süreç çünkü.. insanların yanında desteğe ihtiyaç duydukları, yanında birini istedikleri, sapa sola telefon edip habire soru sormak istediği falan bir dönem..