Hunal Tecrübeli ve cinsiyetini öğrenen annelerimiz hamilelikte baş ağrısı yaşayanların genelde bebeği erkek oluyormul gerçekten bu böyle mi ?
zeynepmom34 Hunal canım benim bebeğim erkek bemdede migren varda haftada bi kez şiddetli agrır ama hep ağrımaz
Baloglum93 Hunal cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum bence bı sağlık sıkıntısı benimde aylardır her gün başim agriyo bebeğim erkek
Mrsyesil94 Hunal merhaba evet 14 haftalık hamileyim bebek erkek ve baş ağrılarımdan dolayı hep serum alıyorum
Deniz-Demirin-Annesi Hunal hayır benim kız bebek ama beynim çatlicak gibi baş ağrısı çekiyorum arada kesinlikle batıl inanç bunlar
33aysel33 Ben çok çektim 28 haftalığım halen çekiyorum hep acilde parol serum yaptırıyom benim erkek alakası varmı bilmem bide benim migrenim de var
elaymoms 33aysel33 tansiyonunuza baktırdıniz mi hiç bende de son üç gündür vardı sağlık ocağına gittim doktora basım ağrıyor diyince direkt tansiyonumu ölçtürttü düşük çıktı 🥹
elaymoms 33aysel33 şimdi yine çok felaket ağrım var. Doktordan izinsiz ilaç da kullanmak istemiyorum o gün sordum bir şey söylemedi ilaç hakkında. Acile gitsem bir şey yaparlar mı ?
Hunal Benim migrenim yol diye biliyorum ama şüpheleniyorum çünkü insanın kaşları ağrır mı aprıdığını hissediyorum gözlerime vuruyor tansiyonuma bakınca normal çıkıyor
Mrsyesil94 elaymoms acile gidin parolun içindeki maddeden serum veriyorlar bir de oksijen rica edin anında kesiyor ben hep böyle alıyorum bebekten dolayı beklemeyin bile
33aysel33 Hunal nöroloji pek birşey yapmıyor bana enseden iğne yapalım dedi isminide yazıp verdi al gel yapim dedi ben yapmadım bebeğe zarar verir diye korktum oda anastazi gibi bir şeymiş uyusturuyormus yapmadım Allah’ın izniyle doğumdan sonra yaparım dedim
elaymoms 33aysel33 Hunal çok teşekkür ederim her ikinize de sağolun birazdan gideceğim dua edin gözlerim yerinden çıkacak sanki çok şiddetli ağrıyor aglicam nerdeyse utanmasam🥹🥹
33aysel33 elaymoms rica ederim canım ben çok ağladım valla ne yapim elde olmuyor rabbim hepimize yardım etsin inşallah büyük ihtimal parol serum takarlar birazda olsa rahatlatıyor ben çok çektim
Mrvrntsv Benim 14-22 haftalar arasi basim cok agridi hemen hemen hergun. Bebegim kiz . 30. Haftamdayim artik agrimiyor cok sukur