İki göğüsümün orta kısmından biraz aşağısında kızarıklık var böyle isilik gibi. Geçer gibi oluyor sonra tekrar çıkıyor. Kaşınıyor ama ben fazla umursamıyorum yoksa daha fazla kaşırsam dağılabilir. Böyle durumda olan var mı? Bir de genelde geceleri boğazım yanıyor. Neden oluyordur ?