Kızlar selam 36+6 da kontrole gidip acil doğum yaptım onu sonra anlaticam sizlere şimdi sorum bebeğim 15 günlük ben 2 gün önce kabızlık nedeniyle biraz zorlanarak tuvalete çıktım dün akşam üzerinden beri o kısımda bi şişlik gibi bişey var ağrı yapmıyor otururken yatarken ama var yani orda elimle dokundugumda falan zeytinyağı falan sürdüm yumusatsin diye ama. Başına gelen var mı kendi kendine geçer mi 27 yaşındayım ikinci doğumum ilk kez böyle bişey yaşadım daha öncede kabız olmuştum çok kez. Bunda hastane sürecim çok oldu 3 gün doğum kaynaklı birde dikişlerle alakalı sikintim oldu tekrar yatırdılar 3 günde öyle. Uzun oldu ama başına gelen ben böyle çözüm buldum diyen var mı geçmezse gidicem mecbur doktora 😔