bd22 bende gecen hafta kullandım doktorum bes gun ıc dedı ılerı derece bı enfeksıon yoktu .ama enfeksıon bıtsede mantar oluyorsn hamılelık bellı donemden sonra cok oluyor bu tarz sıkayetlerım 2 trimester sonunda basldı hala devam edıor duzenlı tam ıdrar tetkıkı vermekte fayda var