Bebeklk 9 haftalık hamileyim ve 2 gündür özellikle yattıgımda başlayan bir bel ağrısı var bunu yaşayan varmıdır normalmi
Gamzenrr Bebeklk bende 3,5 haftalık gebeyim ara sora bel ağrım oluyor dinleniyorum sonra geçiyor doktoruma sordum kanama olmayana kadar korkma dedi normal dedi
Yeniannis_ 11 haftadayım bende hala var yatağa sığamıyorum Sağ sol döne döne uyuyorum kese büyüdüğünden normalmiş dr bana da 9. Haftada böyle dedi
Arzum_87 Benimde 15. Haftada bel ağrısı başladı. Sırt üstü yattığımda dönmekte zorlanıyorum. Öncesinde ağrım yoktu.