Mervekara5 üzülme stres de yapma bende o haftalarda trafik kazası geçirdik havalimanı aracındaydık kapı ile su makinası arasına düştüm karnımı çarpmadım ama ellerim dizlerim ve ayaklarım yaralandı ama o korkuyu asla size tarif edemem hemen doktorumla iletişime geçtik o aralar çok hareketli değildi bebeğim ama korkudan sancılarım oldu tabii doktorum istersen hemen gel istersen bi kaç saat dinlenip öyle gel ama sakın korkma bişey olmaz suyu onu koruyor demişti bi kaç saat dinlenip öyle gittik tüm kontrolleri yaptı çok şükür bi sıkıntı yoktu sadece çok büyük tramvalar da erken doğum riski olabiliyor ama sen ve bebeğin iyisiniz dedi sancı olması da normal çünkü çok korktuğun için demişti