Sayansi Merhaba medipol esenlerde oda süslemelerine ızın varmı acaba ? Bide doğum odaları hangi katta bilen varmı? Ben fatma hanıma gidiyorum memnunum ınsallah onunla devam edeceğim ama hastanede susleme yasak fılan dıye duydum doğrumu bilemedım
EmineDefneGokce Sayansi 2019 da süslemiştim . Ocak sonu doğum yine orda olacak inşallah yine süslicem kocaman oda yani kimseyi rahatsız etmez hem süs . Bence yasak değildir . Doğumhane sancı odaları ve servis, kadın doğum katında yine . Yani öyle hatırlıyorum
Btlzmr Sayansi 2019 temmuzda doğum yaptım ufak süsleme yapmıştım o zaman vip oda tutmuştuk bişey demediler odalar da kadın doğumun bir üst katında