papatya-0 Hanımlar merhaba PCOS olup en çok kaçıncı günde yumurtlama gördünüz acaba benim en son 34.gun olmuştu yumurtlama
Ardakumsal papatya-0 cnm normalde pokoslularda yumurtlama olmuyor olsa dahı çok gec oluyor zatenn pokos tembel yumurtalar Gelişmeyen yumurtalara denir bende pokosluyum klomenle yumurtalarımı büyütmüştü doktor gebelık icin
papatya-0 Ardakumsal evet işte en geç hangi günler gördüler yumurtlama takibi yapanlar diye merak ettim 😊😅
Eceeeeee Ardakumsal bende pcosluyum da bugün 14. Gün ovulasyon testi yaptım pozitif cikti yani olmus mu yumurtlama
sblyzl papatya-0 test alıp kendini takip edebilirsin bende pcosum 3 yılın sonunda hamile kaldım bir gebenin günlüğü diye sayfa var instgram da ben testleri aldım ama sadece gebelik testini kullandım şükür oda pozitif çıktı bence bı araştır
Ardakumsal Eceeeeee ben inanmıyorum canm cunku bende pokosluyum ovulason denedım pik gösterıyordu ama Bi sonuc elde edılemedı ve doktorlarda pokoslularda zaten pozitif çıkıyor onlar yanıltabılıor demıstı