Kızlar sorularıma cevap verirseniz hepsine çünkü yeni anneyim 🙏🏻
bebeğimi emziriyorum ama psikolojik olarak ve yeni doğduğu için sanki doymadığını düşünüyorum gözle görüp emin olmak içinde anne sütümü sağıp veriyorum biberonla bazen. Dakika önemli mi bilmiyorum ama 15 dk da 70 cc geliyor. İyi mi sizce ?
Biberonla anne sütünü verdiğimde kaç cc vermeliyim
bebeğim 20 günlük ve kaç dk memede tutmalıyım
sürekli emmek istiyor memedeyken bazen yarım saatten fazla kalmak istiyor sonra da kusuyor ve gece uyandırırken çok zorlanıyorum emip beş dk sonra uyuyaklıyor illa ki 15 dk mı emzirmem lazım? Gündüzleri zaten en az yarım saat memede kalıyor