Ben kusuyorum bikac gundur 36.haftadayım.doktor ogunlerde az az sık yememi,hemen yatmamamı ve porsıyon kucultmemi istedi.tansıyou sureklı olcmem gerekıyor.yuksek tansıyon rısk.ama mide yanmalarım asırı oldugu için o teyıklıyor,asıt ne zaman artsa cıkartıyorum