Yasee1 sonda kesinlikle ağrı yapmıyor ama bazı kişilerde olduğu gibi hafif idrar yaparken yanma gibi hissedersiniz takılırken ve çıkarken belki o da bi kaç saniye. Girerken sadece önlük var evet ama kesi yerini açık bırakacaklarını söylemişlerdi sadece. Ağrı konusuna gelince, sonrasında illa ki ağrı olacaktır ama ilk 1-3 gün aralığını atlattıktan sonra rahatlayacaksınızdır yavaş yavaş. Bebeğini kucağına alan her anne gibi “kucağıma alınca geçti tüm ağrım” diyeceğiniz güzel ve sağlıklı bir doğum geçirmeniz dileğiyle 🙏🏻🥰