Dmttthemum
İçinde yatağı var, katlanmasının mümkün olduğunu sanmıyorum. Oğlum 26 aylık 20 aydır park yatakta yatıyor. Kumaşını da seçebiliyorsunuz zaten. Kurulum iyi yapılırsa hiç bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Tam aksi ahşap aldık oğlum içindeyken kırıldı, içi böceklendi. Ben iki çocuğuma da park yatak tercih ettim.