Tubacngl ben biberon olarak bi tane nuk marka aldım, iki tane de wee Baby aldım cam biberon bi tanesi en küçük boy, emzikleri de wee Baby aldım iki tanesi damaklı bi tanesi damaksız emzik dedim bunları emmezse öyle avent alırım biberonada inşallah gerek kalmaz diye dua ediyorum 😂 beni emsin 😂