Pamuksekerimmm Slm annişler çok fena girip oldum burun akıntısı ve tıkanıklık 28. Haftamız benim gibi olan var mı soğuk algınlığına evde ne iyi gelir acile gittim antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum ☹️🤧🤒
cansualisa Pamuksekerimmm as kuzum geçmiş olsun çok ben kuzum perşembeden beri burnum yara oldu vazelin bol bol sümkürüyorum kuşburnu çayı ıcıyorum limonlu sıcak süt içiyorım böyle atlatmaya çalışıyorum bugün de tıkandı burnum akmıyor şaka gibi gıcık var birde:( 28+6 yızzz
Pamuksekerimmm cansualisa Sanada çok geçmiş olsun canım benim bende iki gündür böyleyim salgın varmış geçmiyor bi türlü artık nefes almakta zorlanıyorum bizde 28+3 🐣🐣 deniyim bakalım❤️
Muhammedinannesi2424 Ay böyle bi yazı bulmak için girdim . Bende bugün grip oldum doktorum o kadar dikkat et dedi. Burnum tıkanıyo baş ağrısı yapıyo gece zaten agridan uyuyamiyodum