ElaRose öncelikle bunlar için zaten doktorıunuz size ilaç ve destek veriyor olacak. Ancak beslenmeye dikkat etmekte fayda var, aşırı yağlı, paketli gıdalara durmdemeli, aynı şekilde sigara mesela.. dengeli beslenme, benim diyetisyenim avokado, meyve, sebze, baklagil, protein dengesini kuran bşr diyet verdi ve ara öğünlerimde de hep kabak çekirdeği, ceviz, badem, fındık yer aldı. Bunun haricinde de d vitamini, OMEGA 3 (muhakkak ifos 5 yıldız olmalı, ben krilom kullandım ) folik asit (omepa vm kullandım) k2d3 beraber kullandım bu arada, Q10, propolis ve spor yaptıkça lcarnitin kullandım. Instagram’da embriyologidilbozkurt var onun beslenme tavsiyeleri de var (kendi sağlığınızı deperlendirmeyi sakın unutmayın ama buralarda)