Arkadaslar 31+4 deyim ve karnım cok şiş böyle ayrı bi agırlık var sertleşme var bi sorun teskil edermi yada ben gibi olan var mı doktra gttim erken dogm belrtisi olblr dedi ama bakti acılmam yok benekte iyiydi ama yine aynısı oluyo bugunde ilk gebeligim ve korkuyrm hareketleride eskisi gbi fazla degl azaldı yerimi daralıyor