Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz içinn🧡 suyum da nişanım da gelmedi. 1 gün öncesi sırtım ve belim çok ağrıdı iş yaptığım için sandım karnım da kasılmalar oldu, gece de devam etti sabahın da devam ederse artık nst çektirmeye gidicem demiştim eşime. Sonrasında psikolojik olduğunu düşündüm gitmesek mi falan dedim artık😂 eşim aklımız kalcağına gidelim bi baktıralım dedi, gittik kasılmalarım yok oldu bildiğiniz. Doktorum gitmişken alttan muayenemi yapmak istedi ve bugün bebişimiz geliyor dedi 2 cm açıklığım başlamış. Umarım normal doğum olur senin ki de hayırlısıyla gelsin bebişin inşallah🧡 sancı çekerken panik yapmaya pek fırsatın kalmıyor gerçekten, ömründen ömür gidiyor ama sonrası rahatlık🥲