Gizem10 aynısı bende oluyor canım ben onu enfeksiyonuma bağlıyorum bide bebişimin kafa yukarıda ayaklar aşağıda olunca vurunca direk ordan bıçak saplıyolarmış gibi oluyor maalesef 😣 az önce elma sirkesiyle taharetlendim ayıptır söylemesi biraz rahatladım dene istersen canım bi zararı olmaz 🙏🏻😊