Maysaamoms5
Oğluma hamileyken sık sık baş ağrısı yaşıyordum, şekerim varmış. Şu an ikinci hamileliğim , insülin kullanıyorum baş ağrım hiç olmuyor. Zamanı geldiyse baktırmanızı tavsiye ederim. Onun dışında beslenme problemleri, susuzluk, uykusuzluk, tansiyon gibi faktörler de baş ağrısına sebep olabiliyor.