Ah ah hamileligim boyunca hep akşam sabah vurunuyorum geçen senede hamileyim bütün iğneleri biriktiriyorum şuan 3 poşet iğnem var ve her yerim mosmor sadece doğumdan sonra 10 vurunuyorsun bence haline şükretmelisin. Evet çok yakıyor aciyor ama başka çare yoktur