melekkalp227 Kızlar 17+3 haftalığım doktorum enfeksiyondan üromisin şase vardı aranızda kullanan var mı bir de magnorm kullanan
SosyeteMantisi melekkalp227 8 haftalıkken üromisin şase kullanmıştım diğer ilacı bilmiyorum onuda mı enfeksiyon için verdi
SosyeteMantisi melekkalp227 zararı olsa doktor vermez canım. 8 haftalıkken kullandım 1 dozluk suan 19 haftalığım 🌸 kullanmanı tavsiye ederim enfeksiyon çok önemli birde bol su içmelisin bu enfeksiyon için 🌸