AdinsMom Kızlar selam 11+3de sanki erkek gibi görmüştüm pipisi varmış gibi ama devlet söylemiyor maalesef aldıranlar olduğu için 12+0 ım 1-2 saate özele gidicem cinsiyet belli olur mu siz kaçıncı haftada öğrendinizz
9ay10gun AdinsMom 12 de kız gibi dedi 16 da kesin söylerim degisebikiyor dedi ilk bebegimide 16 da ogrenmistim
Merveclnk AdinsMom doktora bağlı işinde iyi bir doktorsa bebegin pozisyonu uygunsa öğrenilebilir. Ben kızımın olacağını 12. Haftada öğrendim ☺️
AdinsMom Merveclnk yaa benimki de kızmış kordonunu pipi sandı 25 dakika inceledi sonunda erkek dicek sandım ama kızmış bebişim bakalım inşallah değişmez 💖🥹
9ay10gun Damlaakayatr 14 iki hafta daha sabredicem :) muhtemelen kızdır pipisi olsa gorurdu diye düşünüyorum :)
Merveclnk AdinsMom inşallah değişmez hoş kızda olsa erkek de olsa evlat bu farketmiyor ama insan bilmek istiyor sağlıklı olsunlar inşallah ☺️💞
AdinsMom Merveclnk aynen öyle benim de eşimin de tarafında hep erkek var erkek de istiyodum çok ama kız duyunca bi şok oldum bakalım sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz