pamuk_anne ben bilgi vereyim size ☺️ Bende 50 gram yükleme yapıldı ve 234 çıktı şekerim.sonra 75 mg yapıldı 1. Saatte 186 ikinci saatte 147 çıktı.diyetisyene yönlendirdi ilk endokrin uzmanı 15 gün diyet yaptım.ve 13. Günde açlık tokluk şekerlerimi ölçmeye başladım.iki gün ölçtüğüm değerlerimle tekrar endokrin uzmanına gittim.şekerim normale dönmüştü diyet işe yaramıştı.bu yüzden insüline başlamadı.şimdi endokrin uzmanına ayda 1 gün gidicem ve haftada 1 gün şekerimi ölçücem öğünlerden önce açlık tokluk olarak.diyetisyene de 15 günde bir gidiyorum kadın doğumcumada yakından takip ediyorlar onlarda.mesela bu ay sadece 500 gram almışım onuda sadece bebek almış.diyetisyenim porsiyonlarımı arttırdı.üç doktor arasında mekik dokuyorum 🙊