37+4 benimde dün gece dogurucam heralde dedim tüm kontrollerimde maşallah cok kolay normal doğum yaparsn dendi gayet güzel ilerliyorduk dün gece ara ara sancılarım girmeyw başladı hemen devlete gittik nst bağlandı sancılarım yüksek cıktı kalp ritmi düzensin kötü gittiği söylendi sancılarımda düşmüyordu ama açıklığım hiç yoktuu. Serum ve hava takıldı 3. Kex nst çekildi düzene girdi herşey cok şükür sabaha karşı evimize gelip yattık ama zaten geçen hafta kontrolümde her an gelebilir baya aşşağıda yerleşmiş srtık 2 haftaya gelir dedi 🤷🏼♀️☺️ umarım hepimize kolay dogumlar nasip etsin Allahım sağ sağlim kucaklarımıza alalım yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻