aybarsaybuke celileturk canım tutmaz diye bisey yok benim doktorum saat bile vermedi iğne yapıldığı gün dahil 4 gün üst üste olcak dedi
Aselyusra celileturk çatlatmadan tam 35 saat sonra yaptı bana da aşılamayı ama özel plan değil bence 32-33 saat sonraya gelecek şekilde çağırdı herşey hazır olup masada yattığımda tam 35 saatti
Kuzucugunannesi aybarsaybuke aynen öyle demisti bana ve igneyi yaptigim ilk ay adet oldum ikinci ayi hamile kaldm pcosluyum ilk bebegim tedavisiz oldu bu ikinci bebemi klomen + ovitrella ile hamile kaldm
aybarsaybuke Kuzucugunannesi ikinci ayda mı iğne yaptırdınız. Benim ilk denemem femera+ ovitrelle yaptık olmazsa bidaha ki ay aşılama dedi pco var bendede. Fakat ben aşılama olmak istemiyorum bir iki kere daha çatlatma denerim diye dusunuyorum
celileturk Kuzucugunannesi ilk çocuğum normal ilk aydan oldu pco vs yok ama doktor çatlatma önerdi üstelik çocuk istedim ilk ay. Yaşın artık 28 denemeye beklemeye gerek yok biz çatlatalım dedi. 6.günüm bugün
Kuzucugunannesi aybarsaybuke hayir cnm tek bi kre yaptim igneyi vurduğum ay adet oldum tekrae klomn kullandim snra bktim ki hamilyim
Aselyusra celileturk sonuçta o sperm rahim ağzını geçecek De yumurtaya ulaşacak. Saatler sürüyormuş o evre. Bence ondan erken vermiştir 36 saate yumurtaya ulaşmış olsun diye
Kuzucugunannesi celileturk bnmde ilk bebem evlendim ikinci ayi hamile kaldm snra cocuk büyüdü 2 bucuk yaşında istioz dedik olsn baktm dr gittim pcos cıktı 29 yaşındayım hemen klomen ve catlatma iğnesi yaptim iste