immos Bende 35+3 oldum bugün sabah bademciklerim resmen nefes almamı kapatacak şekilde şişmiş iltihaplanmış ne yapacağım bilmiyorum son ay birde 😟 sezeryan olacağım üstüne birde öksürük olursa vay halime 😦 allahım korusun hemen pekmez içtim şimdi de tarhana çorbası yapacağım ne kadar dikkat etsem de yine de böyle oluyor allahım ya deli oluyorum🙄 başka ne önerirsiniz kızlar